Wycieczka do Wrocławia

Utworzono dnia 14.11.2023, 21:04

W październiku byliśmy z klasą we Wrocławiu. To piękne miasto zrobiło na nas ogromne wrażenie. Najpierw udaliśmy się na Ostrów Tumski. Podziwialiśmy Archikatedrę Jana Chrzciciela oraz spacerowaliśmy po moście Tumskim, zwanym mostem miłości. Zwiedziliśmy także Halę Targową. Później udaliśmy się na Wrocławski Rynek, który jest jednym z największych rynków w Polsce. Oglądaliśmy Stary Ratusz, podziwialiśmy kolorowe kamienice oraz szukaliśmy figurek krasnoludków. Znaleźliśmy ich aż 41. Następnym punktem wycieczki było Muzeum Uniwersytetu Wrocławskiego, w którym znajdowała się Wieża Matematyczna. Byliśmy w najpiękniejszej sali uniwersytetu Auli Leopoldina. Potem udaliśmy się na taras widokowy, z którego można było zobaczyć panoramę miasta. Widok był niesamowity. Kolejnym punktem wycieczki był przejazd kolejką gondolową - Polinką. Podziwialiśmy piękne widoki na Odrę. Następnie udaliśmy się do hotelu na zasłużony odpoczynek. Drugiego dnia wybraliśmy się do Wrocławskiego ZOO. Najbardziej podobało nam się Oceanarium, czyli podwodny tunel, który zamieszkują różne gatunki ryb. Ostatnim punktem wycieczki było Centrum Edukacji Ekologicznej „Hydropolis”. Dowiedzieliśmy się tam wielu interesujących rzeczy o wodzie. Byliśmy bardzo zadowoleni z wycieczki, chociaż nieco zmęczeni. Wrocław na długo zostanie w naszej pamięci.

Mamy nadzieję, że jeszcze tam wrócimy.